Kom precis ut ur duschen efter en sjukt jobbig träning idag haha. Jag och cassi var helt slut. Nu ska jag klä på mig lite kläder sen ska jag och cassi upp till Lisa och kanske glo en film eller nått sådant mysigt =)
Kom precis på att jag faktist inte ätit någonting idag förutom ett egg.. Hm borde nog äta något innan jag drar upp dit.. Man ska äta något efter träning, annars förtvinar musklerna och blir till fett ist, så kom ihåg det! max en timme efter träning.

Måste läsa "läxan" som jag fick efter jag varit på introduktionen. Man ska kunna det, så får börja läsa nu!


Och eftersom jag inte har några batterin till kameran så har jag inte kunnat tagit nya bilder tyvärr ;/ Men jag ska försöka fixa batterin till imorgon! Få bli en bild på ett av världens finaste djur, Snöleopard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0