Sjuk?


Blev hemma från skolan idag.. Innan tanne åkte till jobbet skjutsade han ner mig till cassi och vi gjorde inte så mycket. Har mått dåligt i 2 dagar nu så när jag kom hem så tog jag tempen och jag har lite feber. Inte alls mycket! 37,8 låg jag på men har ont i huvudet och känner mig hänging. Pappa tyckte jag skulle vara hemma imorgon oxå men vi får se!

Har börjat läsa i boken nu som jag köpte. Har än så länge bara läst introt och det var sjuuukt bra bara det. Så det kommer bli vädigt spännande att läsa boken. Nu ska jag göra iordning någon varm choklad till mig själv, för det är jag väll värld! =)
Tanne kommer hit efter jobbet, runt 19:15, sen sover han bredvid mig inatt igen, och det är ju inte helt fel =)♥


I'm still not satisfied..


Kommentarer
Postat av: Tanne

Jag slutar 20:15 så blir svårt att komma över till 19:15 haha ;) <3

2010-03-09 @ 21:06:35
Postat av: malin

Varsågod :D<3

[skulle kommentera inlägget med legginsen men de gick inte :(]

2010-03-10 @ 13:25:41
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, bloggen gillar inte mig :( haha :D

Jaa, älskar den låten, får mig att tänka på gamla tider :)

<3

2010-03-10 @ 16:38:12
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/
Postat av: hillevi ericsson

Behöver tips på bra affärer & resturanger i stockholm! Även fast du inte bor där kanske du vet bra butiker eller resturanger där?

Tips tack! =)



kram

2010-03-10 @ 17:46:10
URL: http://hiwwes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0