Helgen..

Fredagen:
Tog det lugnt med min älskling ♥

Lördagen:
Blev hem till Emily, myskväll sen drog jag, emily, tanne och kaz ut på krogen där det var fullt ös. Jag och Emily dansade förfullt! haha.
Sen blev det hem och sova hos Tanne, men det blev inte mycket sömn (somnade kanske 4-5) så sen när Tanne skulle upp och jobba 9 så var det bara att gå upp.

Söndagen:
Fick skjuts hem runt 9 på morgonen och mådde skit hela dagen (bakis). När tanne slutade så kom han och hämtade mig och vi var hos honom hela kvällen och jag sov kvar en dag till.

Måndagen:
Hade sovmorgon till 11:45. Tannes polare skjutsade hem mig när de skulle åka till jobbet runt 9. Hade matte prov idag och det matte provet var det sjukaste jag varit med om. Sjukt svårt. Får hoppas på ett godkännt!
Slutar om en kvart och då kommer mamma och hämtar mig och Cathrine och vi ska med henne till.. kommer fan inte ihåg vad det heter. Ligger mot örebro iaf. Mamma ska hämta en skooter där och jag har i uppgift på foton att fota någons jobb så jag fotar mamma, blir enklast så hah.

Det är det som har hänt.
Nu slutar jag, bye!

"Pang"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0