Fullt upp hela dagen

Hej!
Idag har jag faktist haft fullt upp. När jag kom hem runt 10 så ville mamma att jag skulle följa med till cheapy, efter det ville hon att jag skulle med till åsby och efter det åkte vi till någon möbler outlett. Det var riktigt trevligt faktist! Kom hem typ halv 3 och då gick jag och pappa och tränade! Efter det träffade jag cassi och vi tog en "promenad" eller vad man ska kalla den :p hah.
När jag kom hem tog jag en dusch sen hann jag sitta vid datorn i typ en halv timme, sen ville mamma ha med mig till arboga.
Så kom precis hem nu och väntar på mat!

Köpte mig en bok idag!
Ska bli riktigt kul att läsa denna! Handlar om hela Nikki sixx liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0