Yeeeey!


Nu har det bara varit sol och bad väder de här dagarna så har varit helt slut efter det hah. Igår när jag och sofia kom ifrån stranden kom tanne och hämtade upp mig och hade en väldigt gullig överaskning till mig! :') En sen 1 års pressent, bio twilight-eclipse. Det ska bli så mysigt! Tack Älskling, jag älskar dig!

Idag när jag vaknade gick jag upp och färgade håret! Den är mer brun denna gång, kunde också ha blivit svart men det blev mest brun. Skulle jätte gärna vilja prova färga svart men jag vet inte om jag vågar :o haha.

Nu ska jag göra mig en sallad, sen hoppas på att vädret klarnar upp så jag och sofia kan dra ut till malmön och sola och bada idag igen! Ha en bra dag

Blir så sugen på svart hår..
Vad tycker ni jag ska göra?



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tycker du ska testa att tona håret svart i alla fall :)

inte alls lika svårt att få bort som en permanent hårfärg :)

2010-06-28 @ 12:20:05
URL: http://freedomwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0