Underbart sol-och badväder


Blev ett hårt träningspass igår också, sen åkte jag med tanne och kolla på när han och några kompisar spela basket! Han var riktigt duktig faktist! Var nog bara han som gjorde mål :o Älskar basket. Det är så jävla kul att kolla på och spela. Eller spela och spela.. Jag tycker det är kul att stå och kasta i bollen i korgen för det är jag ganska duktig på :D Att sen vara med och spela med ett gäng killar som är ganska duktiga är inte riktigt min gej, haha.

Jag har precis vaknat och fått i mig lite frukost. Yoghurt och hårdbrösmörgås(y)
Om jag hinner ska jag och mamma ta en lång promenad innan tanne slutar, för då ska vi sola och ta årets första dopp! haha, jag har inte kommit i vattnet än så det är väll dags nu!

Bild på mig från bulgarien förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0