Helgen- Köpingsyran, dead by april


Det var ju då yran i helgen. Blev helhelg med party och det var riktigt nice faktist!
På fredagen mötte jag upp cassi och cathrine och vi gick tillsammans hem till Emily och kaz där det blev lite förkrök. Efter det drog vi till nyckel, och vissa spelade brännboll i regnet och vi andra satt under en gran och huttra haha.
Det var iaf en rolig kväll.
På lördagen vaknade jag 06:00 av att jag sov hemma?! Och jag som hade lovat tanne att sova med honom. Kollade på mobilen och hade 5 missade samtal och 10 sms. Fick dåligt samvete då, så jag ringde och väckte honom sen tog jag cykeln upp till honom och fortsatte sova där.

Sen blev det party på lördagen också! och det var riktigt skooj!
Vi var och kollade på dead by april som spelade och dom var riktgt bra live faktist. Har hört att dom suger men denna gång var dom faktist riktigt bra!

Eftersom jag bara hade mobilen som kamera så blev det inte så bra bilder.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0