Tycker inte om rubriker


Blev nattbad igår kväll med 6 killar och jag haha. Tanne, gugge, biffen, tobbe, johan och örling! Det var hur skönt i vattnet som helst. Vi drog ut på kvällen runt 21:00 när regnade och precis slutat åskat. Det var varmare i vattnet än på land då asså!

Idag har jag bara suttit inne hos tanne och inte gjort så mycket. Han lanar med sina kompisar och jag sitter med min dator lite utanför sådär hah. Men det är nog bäst att hålla sig lite borta ;). Hans föräldrar är bortresta så vi har huset för oss själva.
Är bakis sen i fredags fortfarande. Spydde hela dagen igår och en gång idag efter att jag ätit. Så nu blir det bara att dricka lite yoghurt och fil. Fick i mig lite glass nyss också och det var supergott!

nu ska jag titta på "i en annan del av köping på tv4" :D


Kommentarer
Postat av: malin

Haha jaa verkligen :D

2010-07-18 @ 22:21:21
URL: http://malinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0