Rubrik helvete


Idag har jag umgåts lite med Cathrine. Vi träffades 11:20 på stan och skulle gå och träna, men självklart så tänkte vi inte på att de har sommar-öppettider, så det var ju stängt och öppnade inte förens klockan 15:30. Så vi tog en liten promunad ist. Men jag får träna imorgon bitti ist. Då öppnar dom 07:00-10:00 så det blir att gå upp i tid då!
Klockan ca 15:00 så övningssörde jag till kolsva för att släppa av henne hemma :) haha.. säger bara stackars henne ;) Mohaha. Det gick bra iaf, men det blev några motorstopp och lite vimsande på vägen haha..

Jag har precis lagat mat till mig själv, tanne och gugge. Fiskpinnar och mos blev det. Det fick duga :) Så nu är jag mätt och belåten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0