rock on


Nu är mitt rum nystädat! haha det var sjukt snuskigt. Spndelnät med en fet spingel, i ena hörnet av rummet.. Jag är inte så bra på att börja en städning, men när jag väl kommer igång så går det ganska fort!
Annars ska jag väll inte göra något speciellt idag. Har mens verk.. så pallar inte göra så mycket.

Ska nog åka till tannes jobb och hälsa på lite senare iaf :)


Nu är det bara några dagar kvar tills min familj åker till grekland (lesbos). Konstigt nog har jag inte varit så sugen på att åka.. Något som säger att jag ska vara hemma, vet inte vad det är. Mysko.
Kan ju vara att jag är så sjukt rädd för att flyga. Ska dricka mig stupfull så jag deckar på planet. haha
Får hoppas att det blir kul iaf, mamma har visat mig lite hur vi ska bo och hur det ser ut osv, så det gör mig lite lugnare.

Har fan glömt att berätta om mina nya tröjor/klänningar jag fått av mamma. Har precis vikt in dom i garderoben så orkar inte plocka fram dom igen och fota, så jag gör såhär ist!
Dessa: Allt köpt på halens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0