Lördag


Hello fuckers!
Fan Jay vann idol! Emelie är lycklig haha. Brukar aldrig rösta men igår gjorde fan jag och tanne det, på Jay då, bara för att! Haha.
När jag kom hem i morse så umgicks jag med mor och far. Pappa den stakarn har fått feber så gjorde honom en tjänst genom att städa hela huset! Både damsuga, moppa och damma. Eftersom dom skulle få gäster sen (fråga inte varför han tar dit gäster när han nästan har 40graders feber) hah.
12:45 blev det jobb och jobbade fram till 16:00. Kul att få jobba igen! Tanne hämtade mig och nu är jag med honom :) Är super trött så ska bli skönt att bara glo någon film senare.
Hörs sen guys.

Den här låter gör juh Jay bättre än orginalet. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0