Ingen dansuppvisning?


Skolavslutning idag då! Och för er alla som blev besvikna över att det inte blev någon dans uppvisning så ska jag berätta varför. När vi skulle fixa så att låten vi skulle dansa till var beredd att köra igång när det var våran tur, så fastnade cd i cd-spelaren och man kunde varken pausa-, byta-, eller välja låtar. Vi fick inte ens ut cd. Så ja, det blev tyvärr ingen dansuppvisning vilket var sjukt tråkigt. Alla var så taggade.

Nu är det fan bara ett halvår kvar, sen tar jag studenten.. Det känns så konstingt. Nu när jag tänker efter så vill jag inte bli stor och sluta skolan. :( Men tydligen är det så livet går ut på...trååååkigt

Hahaha.... Fortfarande ganska rolig faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0