En bra början på dagen


Nej shiit?! Jag som inte trodde att detta kunde bli värre så åker jag på mensen i natt också.. Så nu har jag sån jävla mensverk, så jag kallsvettas, + jätte förkylning, som jag snart blir tokig utav. Otur javisst.. När jag får mensvärk så kan jag knappt stå upp. Skulle inte p-piller få bort mensvärken? Det är iaf vad jag har hört!

Men lite glad blev jag när jag upptävkte att tanne-sötnosen har skrivit ett medelande till mig på telefonen! :D♥
En bra start på dagen, tack älskling för att du finns!!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man så att meddelandet lägger sig där? o; Jag har en likadan mobil. Och jag vill mä ha det så!

2010-12-03 @ 21:33:12
Postat av: Emelies svar till anonym

Det är inte ett inkommet meddelande utan en liten notering som finns inne på widget. Alltså, han skrev på min mobil och inte har skickat ett sms. :)

2010-12-11 @ 19:51:50
URL: http://onewildnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0