asså va fan


Idag borde jag inte blogga för mår fan skit.

Hatar såna här dagar.. Sitter hemma och bara gråter. Ibland undrar jag om det är något fel på mig psykiskt. Har ingen ork till något fast jag egentligen vill göra allt och lite till. Något riktigt roligt.. Men vet ni.. jag orkar inte. Tyck att jag är tråkig, tyck att jag är dum i huvudet för att jag stannar inne. Men tro mig, jag vill verkligen. Det är bara något i mig som absolut inte mår bra.
Är detta stress? Ångest? Depression?
Det är jobbigt när alla tjatar på mig.. Jag försöker faktist. Men snälla tvinga mig inte till något.

Får hoppas att jag mår bättre till kvällningen.
Förlåt för allt gnäll men tack för att ni lyssnade.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0