Tisdag morgon


Då sitter jag hemma och har inte ett skit att göra. Jag hatar när jag börjar jobba klockan 13:00 för då sitter jag såhär och bara väntar. Sjukt drygt.
Ska till familjepedagogerna idag klockan 16:00 så får inte gå hela dagen på jobbet idag heller. Det är ju inte så bra egentligen, att man bli borta såhär. Men det finns ju inget att göra åt!

Sen ska nog jag och min älskling gå på bio ikväll♥
Vilken bio det blir har vi inte bestämmt än, men det ska bli sjukt mysigt. Hoppas vi kommer iväg bara! Ska försöka skriva något inlägg sen och berätta vilken bio det blev osv :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

sv: jag är ledig idag, jobbar imorn, nationellt på torsdag och jobbar fredag =) jobbade i helgen därför jag är ledig idag :)

2010-04-27 @ 10:39:12
URL: http://twiistedlogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0