Svårt att sova


Jag hoppas ni har några tips till mig nu, för detta börjar bli sjukt irriterande.

-Jag har inte sovit en hel natt på flera veckor nu. Antingen ligger jag och vänder och vrider på mig en hel natt, eller så vaknar jag alltid minst 3 gånger per natt och om jag väl får sova ett tag drömmer jag mardrömmar så att jag vaknar och känner mig skit skraj. Jag provade ett par natur sömnpiller som man köper reseptfritt på apoteket i natt, men jag vaknade iaf och bara låg och vände och vred på mig.

Asså det är sjukt jobbigt nu när det har gått en längre tid för jag är helt slut om dagarna och orkar inte göra något alls. Skolan blir skit jobbig och om jag har plugg som måste göras så är jag så trött att jag inte orkar, men ändå kan jag inte sova.


Har ni läsare något tips till att man kan sova bättre om nätterna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0