Sjukt awesome helg- förra helgen


Jag har haft fullt upp hela veckan med skola och skit! Så har helt enkelt inte haft tid att blogga.

Men måste berätta lite om förra helgen! Jag och Tanne åkte till östhammar med Emily. I uppsala mötte vi även upp Ph som kom från stockholm! Så han hängde oxå på till östhammar!
Första kvällen var vi hos Joel, skönaste kille ever haha :P. Där söp vi till tills jag knappt kom hem till emily. haha. Dag nummer 2 blev det party hos emily och sen ut på bowlan"?"(krog), där vi härjade. När jag kom hem till emily där ifrån tog jag en macka och sen deckade på stört.
På söndagen blev de att försöka piggna till ordentligt eftersom vi hade 3h resa framför oss. Beställde pizza och moffade, sen tog vi första bussen 16:48, andra bussen i uppsala till enköping. I enköping fick vi vänta på tåg i ca 45 min, så jag och Tanne knäppte en varsin cider och öl. Sen blev allt så mycket roligare helt plötsligt. Haha.

Vi kom hem ca 20:30 och så fanns det mat sen gick vi och la oss, myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0