äckligt!


Igår när jag kom hem från gymmer tänkte jag ta ett bad. Men då höll mamma på att tappa upp badvatten så det var ju bara att vänta! Efter ett tag ropar hon förskräckt, "Emelie? Kom och kolla!" Så jag går till badrummet där hon är och hon står och kollar ner ibadkaret. jag går dit och blir helt chockad när jag ser vattnet.. Den är svart :s Det låg som ett svart sot i hela botten på badkaret. Äckligt!
Mamma ringde någon och berätta vad som hade hänt och han hon pratade blev lika förskräck :P haha. Vi använder vatten hela tiden, så det kan inte ha varit att vi inte använt vatten på länge (då det brukar kunna bli lite grummligt).
Vet inte vad det var. Haha..



Kommentarer
Postat av: cathrine

haha sådär var det för oss också när jag skulle bada en gång :O drog på alla vatten kranar i hela lägenheten så det fick rinna sen vart det bra ^^ men sjukt äckligt innan haha

2010-04-24 @ 18:00:37
URL: http://twiistedlogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0